TVN ma przebudować prime time  |  Zestawienie kanałów informacyjnych  |  Dane na temat czasu oglądania TV  |  Prezes Assembly Digital Commerce  |  Wyścig Tour de Pologne  |  "Pytanie na śniadanie"  |  Brak stacji Grupy Eurozet na dekoderach Canal+  |  Prezenterka Silver TV  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła testuje  |  Powrót do Radia Łódź  |  WP i Polsat z Interią zdominowały 2024 rok  |  Amooco współpracuje  |  Marka Adidas  |  PGE sponsorem  |  Nick Clegg przed ustąpieniem miejsca stronnikowi Trumpa w Meta zarobił ponad 18 mln dol.  |  "NYT" po oddaleniu pozwu o zniesławienie domaga się zwrotu kosztów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

TVN ma przebudować prime time  |  Zestawienie kanałów informacyjnych  |  Dane na temat czasu oglądania TV  |  Prezes Assembly Digital Commerce  |  Wyścig Tour de Pologne  |  "Pytanie na śniadanie"  |  Brak stacji Grupy Eurozet na dekoderach Canal+  |  Prezenterka Silver TV  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła testuje  |  Powrót do Radia Łódź  |  WP i Polsat z Interią zdominowały 2024 rok  |  Amooco współpracuje  |  Marka Adidas  |  PGE sponsorem  |  Nick Clegg przed ustąpieniem miejsca stronnikowi Trumpa w Meta zarobił ponad 18 mln dol.  |  "NYT" po oddaleniu pozwu o zniesławienie domaga się zwrotu kosztów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

TVN ma przebudować prime time  |  Zestawienie kanałów informacyjnych  |  Dane na temat czasu oglądania TV  |  Prezes Assembly Digital Commerce  |  Wyścig Tour de Pologne  |  "Pytanie na śniadanie"  |  Brak stacji Grupy Eurozet na dekoderach Canal+  |  Prezenterka Silver TV  |  Radio Wielkopolska Leszka Kozioła testuje  |  Powrót do Radia Łódź  |  WP i Polsat z Interią zdominowały 2024 rok  |  Amooco współpracuje  |  Marka Adidas  |  PGE sponsorem  |  Nick Clegg przed ustąpieniem miejsca stronnikowi Trumpa w Meta zarobił ponad 18 mln dol.  |  "NYT" po oddaleniu pozwu o zniesławienie domaga się zwrotu kosztów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Heyah przeprasza za kampanię z Leninem i z niej rezygnuje

Po pięciu dniach Polska Telefonia Cyfrowa wstrzymała kampanię sieci Heyah, w której wykorzystywała wizerunek Lenina. Kampania była krytykowana przez internautów, bo kojarzyła się im z totalitaryzmem.

Wczoraj wieczorem operator zamieścił w tej sprawie komunikat na fan page marki Heyah na Facebooku. Napisał w nim: "w związku z nieprzychylnymi komentarzami formułowanymi pod adresem kampanii oraz pojawieniem się w dyskusji wątków ideologicznych, zdecydowaliśmy o jej wstrzymaniu. Nasza decyzja podyktowana jest wolą poszanowania odczuć odbiorców oraz wynika z zasad etyki biznesu, których przestrzeganie jest dla nas sprawą nadrzędną. Przepraszamy wszystkich, którzy mogli poczuć się w jakikolwiek sposób dotknięci – nigdy nie było to naszym zamiarem".
Reklama utrzymana w stylu radzieckiej rewolucji była krytykowana przez wielu internautów, bo ich zdaniem odwoływała się do totalitaryzmu. Promowała ofertę połączeń 60 minut do wszystkich sieci. Działania prowadzone były w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, Internecie, kinie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.
Kreację kampanii przygotowała agencja G7. Media kupił dom mediowy Starcom. Operator nie ujawnił, do kiedy planował prowadzenie działań reklamowych z wykorzystaniem kreacji z Leninem.

 

GK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.