Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 07, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większość firm planuje zachowanie w br. poziomu wydatków na działania PR

W 2013 roku nie będzie rewolucyjnej zmiany w zakresie
wydatków na działania PR w polskich firmach – wynika z badania przeprowadzonego
przez PMR Research i ComPress.

Zdecydowana większość badanych firm (od 51 do 71 proc. w zależności od sektora) w br. planuje utrzymanie wydatków na PR na poziomie ub.r. Tylko 14 proc. ogółu badanych firm planuje zwiększenie wydatków na działania PR. Największy wzrost budżetów na ten cel planują firmy z sektora finansów i bankowości (28 proc.). Największą redukcję budżetów PR chce przeprowadzić administracja rządowa i samorządowa. W sumie 15 proc. badanych firm planuje redukcję budżetów na public relations.
Narzędzia, na które firmy zamierzają zwiększyć wydatki to: media relations, PR produktowy i działania w Internecie. Zredukowane zostaną wydatki na: corporate social responsibility, investor relations i komunikację wewnętrzną.
Badanie przeprowadzono na próbie 521 firm zatrudniających ponad 100 osób i posiadających własne działy marketingu. (DR)

(07.01.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.