Billboardy "Pokaż jaja" i "Pokaż dekolt" w kampanii firm outdoorowych

Kampanię promującą outdoor prowadzą Cityboard Media i Jet Line (fot. Cityboard Media)
Wystartowała druga odsłona kampanii firm Cityboard Media i Jet Line promująca reklamę zewnętrzną.
W styczniu na ulicach największych miast pojawiły się billboardy z hasłami: "Pokaż dekolt", "Pokaż jaja", "Pokaż zderzaki", "Pokaż wałek". Działania te są kolejną odsłoną kampanii "Twój outdoor", której pierwszą część zrealizowano jesienią ub.r. Akcja teaserowa ma być rozwiązana w połowie stycznia, wtedy poznamy właściwy przekaz kampanii. - Zdecydowaliśmy się na promowanie outdooru, chcąc przypomnieć o skuteczności tej najstarszej formy reklamy – wyjaśnia Kamila Rudnik, specjalista PR z Cityboard Media. Zapytana, czy na autopromocyjną kampanię operatorów nośników out-of-home miał wpływ kryzys, odpowiada: - Kryzys ma oczywiście znaczenie, ale odbija się na działaniach operatorów OOH, w tym naszych, nie bardziej niż w innych dziedzinach gospodarki.
Z ostatnich dostępnych danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej wynika, że tylko w drugim kwartale ub.r. rynek reklamy zewnętrznej był wart 166 mln zł, co oznaczało spadek o 3,7 proc. wobec tego samego okresu 2011 roku (172,4 mln zł). - Zwykle na początku roku firmy outdoorowe mają wolną powierzchnię i na różny sposób próbują ją wykorzystać - komentuje pomysł kampanii "Twój outdoor" Lech Kaczoń, prezes IGRZ. Jego zdaniem kondycja reklamy zewnętrznej w całym ub.r. przypominała tę z 2011 roku. - Co oczywiście nie jest optymistyczne, ponieważ są oczekiwania, że z roku na rok powinno być lepiej – konkluduje Kaczoń. (DR)
(07.01.2013)
