Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 03, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność TV i wydatki reklamowe

Dane z okresu 17.12.2012 - 23.12.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 13,88%
2 TVP1 13,41%
3 TVN 12,73%
4 TVP2 11,40%
5 TVP INFO 3,59%
6 TVN7 3,44%
7 TVN24 3,22%
8 TV PULS 2,98%
9 TV4 2,78%
10 Polsat2 1,49%
11 AXN 0,91%
12 Polsat News 0,88%
13 MiniMini+ 0,88%
14 TVP Seriale 0,80%
15 Kino Polska 0,80%
16 Cartoon Network 0,73%
17 Disney Channel 0,70%
18 Nickelodeon 0,67%
19 Disney XD 0,65%
20 Discovery 0,61%
  Inne 23,45%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2012-12-17 20:45:06 6 779 18,98%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2012-12-19 20:43:27 5 437 15,22%
3 TELEEXPRESS TVP1 2012-12-18 17:00:09 4 456 12,47%
4 WIADOMOŚCI TVP1 2012-12-18 19:30:06 4 385 12,27%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2012-12-20 19:59:40 4 243 11,88%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2012-12-17 20:06:32 4 192 11,73%
7 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2012-12-20 20:30:24 4 190 11,73%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 2012-12-23 20:08:58 4 173 11,68%
9 FAKTY TVN 2012-12-20 19:00:04 4 086 11,44%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2012-12-17 21:40:05 3 651 10,22%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(03.01.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.