Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 02, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 i Polsat liderami 2012 roku

Największy udział w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów miał w ub.r. Program 1 Telewizji Polskiej. Z kolei w grupie komercyjnej triumfował Polsat.

Z danych Nielsen Audience Measurement za okres 1 stycznia – 30 grudnia 2012 roku wynika, że wszystkie stacje z pierwszej szóstki miały gorsze wyniki niż w analogicznym okresie 2011 roku. Udział lidera zestawienia, TVP 1, wyniósł w ub.r. 15,42 proc. (wobec 17,42 proc. w 2011 roku). Drugi był Polsat z udziałem 13,96 proc. (14,52 proc.), a tuż za nim TVN – 13,95 proc. (14,97 proc.). Dwójka miała 12,54 proc. udziału (13,26 proc.). W pierwszej szóstce znalazły się jeszcze stacje informacyjne: TVP Info i TVN 24, a dalej uplasowały się: filmowo-serialowy kanał TVN Siedem, ponadregionalne stacje TV 4 i TV Puls oraz powtórkowy Polsat 2.

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|TVP+1|Polsat|TVN+|TVP+2|TVP+Info|TVN+24|TVN+Siedem|TV+4|TV+Puls|Polsat+2|2:|Dane%3A+Nielsen+Audience+Measurement++(1+stycznia+-+30+grudnia)&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,30&chxr=0,0,4000000|1,0.5,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=21,0,12&chs=550x380&cht=bvg&chco=3366CC,008000&chds=0,18,0,18&chd=t:17.42,14.52,14.97,13.26,4.24,3.15,1.79,2.39,1.89,1.31|15.42,13.96,13.95,12.54,3.82,3.06,2.54,2.49,2.33,1.37&chdl=2011|2012&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,9,1|N,000000,1,0:10,9,1&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+grupie+og%C3%B3lnej+(w+proc.)&chts=000000,14.5

Natomiast w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) najpopularniejszy był Polsat z udziałem 15,70 proc. (16,45 proc.), a drugie miejsce zajął TVN – 14,77 proc. (16,11 proc.). Jedynka miała tu 12,06 proc. udziału (13,64 proc.), a Dwójka 10,81 proc. (11,85 proc.). Dalsze miejsca zajęły: TVN Siedem, TV 4, TV Puls, TVN 24, TVP Info i Polsat 2. Oprócz pierwszej czwórki w grupie 16-49 gorsze wyniki miały też TV 4 i TVP Info. (RUT)

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|Polsat|TVN+|TVP+1|TVP+2|TVN+Siedem|TV+4|TV+Puls|TVN+24|TVP+Info|Polsat+2|2:|Dane%3A+Nielsen+Audience+Measurement++(1+stycznia+-+30+grudnia)&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,30&chxr=0,0,4000000|1,0.5,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=21,0,11&chs=550x380&cht=bvg&chco=3366CC,008000&chds=0,18,0,18&chd=t:16.45,16.11,13.64,11.85,2.2,2.77,1.94,2.21,2.22,1.45|15.7,14.77,12.06,10.81,2.82,2.75,2.52,2.29,2.01,1.49&chdl=2011|2012&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,9,1|N,000000,1,0:10,9,1&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+grupie+16-49+(w+proc.)&chts=000000,14.5

(02.01.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.