Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 28, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jurek Owsiak razem z Play zachęca do udziału w zbiórce na WOŚP

(Fot.Michał Kołyga/Press)

24 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Play z udziałem Jurka Owsiaka, w której operator informuje o zaangażowaniu się w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Jurek Owsiak zachęca do udziału w 21. finale WOŚP, informując, na co zostaną przeznaczone zebrane pieniądze. Kampania prowadzona jest w telewizji, Internecie, prasie i outdoorze. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, za działania w Internecie odpowiada K2, zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MediaCom Warszawa.
Play wspiera WOŚP po raz drugi - rok temu również prowadził kampanię z Jurkiem Owsiakiem. (DR)

(28.12.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.