Średnio 2 mln osób oglądało "Julię" w TVN
(Fot. Piotr Król)
Telenowela "Julia" przyciągała do TVN średnio 2,03 mln widzów i w ciągu roku przyniosła stacji 69,6 mln zł ze sprzedaży reklam (cennikowo, nie uwzględniając rabatów).
TVN emitował "Julię" od 2 stycznia do 14 grudnia w dni powszednie o godz. 17.25. Stacja miała w tym czasie średnio 17,9 proc. udziału w rynku, zajmując trzecie miejsce w swoim paśmie. Największy udział w rynku miał w tym czasie TVP 1 (23,9 proc.), a drugi był Polsat (21 proc.). Gorzej od TVN wypadł TVP 2 z udziałem 9 proc. W grupie komercyjnej 16-49 mimo trochę mniejszego udziału – 17,3 proc. – TVN był drugi, za Polsatem (26,1 proc.), a przed Jedynką (15,9 proc.) i Dwójką (7,7 proc.).
"Julia" była czwartą telenowelą w tym paśmie. TVN emitował je od jesieni 2008 roku (kolejno: "Brzydulę", "Majkę" i "Prosto w serce"). Jak informowaliśmy, w styczniu 2013 roku stacja nie wprowadzi na antenę kolejnej takiej pozycji, zamierza bowiem przebudować całe pasmo access prime time (nie wróci też emitowany o 16.55 serial "Detektywi").
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT










