Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 18, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UOKiK sprawdzi, czy reklama Samsunga nie wprowadzała w błąd

Zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów reklama producenta telewizorów Samsung mogła błędnie sugerować, że jest częścią rządowej kampanii informacyjnej dotyczącej cyfryzacji telewizji. Urząd wszczął postępowanie w tej sprawie.

Według UOKiK firma Samsung Electronics Polska w reklamie zawarła wiele elementów naśladujących spoty Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Postępowanie w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów powinno zakończyć się w terminie dwóch-trzech miesięcy. W przypadku potwierdzenia się zarzutów Urzędu przedsiębiorcy grozi kara finansowa – maksymalnie do 10 proc. przychodów.
Olaf Krynicki, PR manager Samsung Electronics Polska, nie chce sprawy komentować. – Zostaliśmy poproszeni przez UOKiK o złożenie wyjaśnień. W przewidzianym przez Urząd czasie odpowiemy na zadane nam pytania – informuje tylko.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.