Bez sukcesów Polaków skoki narciarskie tracą widownię
Po trzech tygodniach zawody Pucharu Świata w skokach
narciarskich w sezonie 2013/2013 przyciągają do TVP 1 średnio 2,3 mln widzów –
czyli ok. 600 tys. mniej niż na początku poprzedniego sezonu.
Transmisje przeprowadzane w weekendy od 24 listopada dają
Jedynce średnio 21,5 proc. udziału w
rynku wśród wszystkich widzów i 15,8 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Największą widownię – 2,6 mln osób – zgromadził dotychczas konkurs w
Lillehammer w niedzielę 25 listopada.
Także od 24 listopada Dwójka transmituje Puchar Świata w biegach narciarskich
(z tym że w ostatni weekend zawodów nie pokazywała). Biegi gromadzą średnio 1,6
mln widzów, co daje Dwójce 20,6 proc. udziału w grupie ogólnej i 12,9 proc. w
komercyjnej. Najwięcej osób – 2 mln – obejrzało jak na razie transmisję z Kuusamo
w niedzielę 2 grudnia.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)
(11.12.2012)










