Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 10, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarstwo śledcze: najlepszy materiał Tomasza Patory (wideo)

(fot. Marcin Obara, Press)

Tomasz Patora (”Uwaga!” TVN) zwyciężył w kategorii Dziennikarstwo śledcze w konkursie Grand Press za materiał ”Afera solna”.

Materiał Tomasza Patory był efektem śledztwa, które ujawniło, że na rynek spożywczy trafiała sól wypadowa nadająca się wyłącznie do celów przemysłowych.

Pozostałe nominacje w kategorii Dziennikarstwo śledcze:

- cykl tekstów Sylwestra Latkowskiego i Michała Majewskiego („Wprost”), którzy - próbując wyjaśnić kulisy afery Amber Gold - odkryli, że syn premiera Michał Tusk pracował równocześnie dla portu lotniczego i OLT Express, popadając w konflikt interesów.

- „Murzyni pana Mirka” – tekst Wojciecha Cieśli („Newsweek Polska”) i materiał Mariusza Gierszewskiego (Radio Zet) ujawniające, że działacz Platformy Obywatelskiej Mirosław Skorupski bez licencji sprowadza piłkarzy z Afryki, co zdaniem Fundacji La Strada pachnie handlem żywym towarem.

- cykl tekstów Artura Grabka („Rzeczpospolita”) ujawniających nieprawidłowości przy konkursie na e-podręczniki – wielomilionowe zlecenia trafiały do firm i ludzi z otoczenia wiceministra edukacji.

- „W imieniu Kościoła” – materiał Bertolda Kittela, Jarosława Jabrzyka i Michała Stankiewicza („Superwizjer” TVN), w którym dzięki dziennikarskiej prowokacji wykazano, że państwo mogło płacić za mienie oddawane Kościołowi na podstawie zawyżonych wycen sporządzonych przez rzeczoznawców pracujących dla osób z Komisji Majątkowej.

- „Spuchnięta głowa króla kokainy” – tekst Marka Górlikowskiego i Romana Daszczyńskiego („Gazeta Wyborcza”) odkrywający dziwne okoliczności śmierci łącznika karteli narkotykowych Artura B. po tym, jak trafił do więzienia w Sztumie.

- cykl „Tak się kręci film na giełdzie” Karola Jedlińskiego („Puls Biznesu”) ujawniający, że współpracownik prezesa Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wspierał produkcję filmu, w który zaangażowana jest partnerka prezesa, a oferty wsparcia filmu otrzymały osoby związane z rynkiem NewConnect.

W kategorii Dziennikarstwo Śledcze do nagrody Grand Press zgłoszono 52 prace.

(10.12.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.