Dział: WIDEO

Dodano: Grudzień 10, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieci handlowe mają najlepszy PR

Tesco, Biedronka i Auchan mają najlepszy PR – wynika z badań przeprowadzonych przez Press-Service Monitoring Mediów. To przekłada się na konkretne korzyści, nie tylko wizerunkowe, ale również finansowe: gdyby przyszło im wykupić powierzchnię reklamową odpowiadającą analizowanym tekstom to łączny koszt przekroczyłby wówczas 450 mln zł.

Z analizy przeprowadzonej dla miesięcznika „Press” wynika, że najwięcej na zakup reklam, czyli tzw. ekwiwalent reklamowy, musiałaby wydać sieć Tesco. To aż 221,7 mln zł. W przypadku Biedronki byłoby to 150 mln zł, a z kolei dla Auchan – 82,3 mln zł.

(10.12.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.