W listopadzie liderem telewizyjnych serwisów informacyjnych był ”Teleexpress”
Spośród programów informacyjnych widzów nie straciła tylko ”Panorama” TVP 2.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres 1-29 listopada br., liderem wśród programów informacyjny był ”Teleexpress” TVP 1 ze średnią widownią 4,39 mln widzów. W stosunku do tego okresu ub.r. program stracił 161,2 tys. widzów.
Drugie były ”Fakty” TVN, które oglądało średnio 4,24 mln widzów (spadek o 258,7 tys. widzów), a trzecie ”Wiadomości” TVP 1 z 4,03 mln widzów (spadek o 69,6 tys.).
”Wydarzenia” gromadziły średnio 2,61 mln widzów (spadek o 351 tys.), natomiast ”Panorama” miała 2,22 mln widzów (wzrost o 21,2 tys.).
Pośród kanałów informacyjnych w okresie 1-29 listopada br. udział TVP Info wyniósł 3,2 proc. (spadek z 4,1 proc. w tym okresie ub.r.), TVN 24 – 2,84 proc. (spadek z 3,29 proc.), Polsat News – 0,81 proc. (spadek z 0,86 proc.), a Superstacji – 0,23 proc. (wzrost z 0,2 proc.). (KOZ)
(03.12.2012)










