Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 30, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 2,7 mln osób oglądało serial "Prawo Agaty" w TVN

(Fot. Piotr Król)

Druga edycja serialu "Prawo Agaty" w jesiennej ramówce TVN przyciągała średnio 2,7 mln widzów. Serial był liderem pasma w grupie komercyjnej.

TVN emitował "Prawo Agaty" we wtorki o 21.30, osiągając średnio 20,6 proc. udziału w rynku. Lepszy wynik – 21,5 proc. – miała w tym paśmie tylko Dwójka. Udział Polsatu wyniósł 13,5 proc., a Jedynki – 9,2 proc.
Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) serial TVN wybierało 21,6 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję – i był to najlepszy wynik tego pasma. Udział Dwójki wynosił 16,8 proc., Polsatu - 15,6 proc., a Jedynki – 9,2 proc.
Wiosną br. pierwsza edycja "Prawa Agaty" była emitowana w niedziele o 21. Serial miał wtedy 3 mln widzów, lecz dawał TVN mniejszy udział w rynku: 18,8 proc. w grupie ogólnej i 20,1 proc. w komercyjnej.
Ze sprzedaży reklam przy serialu stacja uzyskała 26 mln zł (cennikowo, bez rabatów). TVN planuje kontynuację "Prawa Agaty".
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)

(30.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.