Gruper uruchamia kolejne serwisy z promocjami
Gruper chce stworzyć grupę
serwisów poświęconych rabatom i promocjom.
Po uruchomionym w lipcu br. serwisie społecznościowym Bonbonier.pl
Gruper inwestuje w kolejne projekty związane z rabatami i promocjami. Wczoraj oficjalnie zaprezentował trzy
serwisy: Hotprice - z kuponami rabatowymi, Rababear – program
lojalnościowy oraz Bookuje.pl – platformę do dokonywania rezerwacji. Wszystkie serwisy są powiązane z Gruper.pl. - Każdemu z tych serwisów o sukces byłoby trudniej, gdyby
były niezależnymi spółkami – mówi Marek Borzestowski, współzałożyciel Grupera.
Oprócz Bookuje.pl serwisy mają już aplikacje dla systemów
iOS oraz Android.
Gruper w 2011 roku sprzedał 875 tys. kuponów dystrybuowanych
przez blisko 5 tys. partnerów. W br. liczba sprzedanych kuponów jest podobna, ale
partnerów przybyło i jest już ich blisko 10 tys. (AT)
(29.11.2012)
