Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 29, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Siedem awansuje na piąte miejsce rankingu TV

Dane z okresu 19.11.2012 - 25.11.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 15,30%
2 TVP1 14,10%
3 Polsat 13,53%
4 TVP2 11,91%
5 TVN7 3,25%
6 TVP INFO 3,08%
7 TV PULS 2,93%
8 TVN24 2,84%
9 TV4 2,66%
10 Polsat2 1,64%
11 Polsat News 0,77%
12 Polsat Sport 0,76%
13 TVP Seriale 0,71%
14 TVN Style 0,71%
15 MiniMini+ 0,68%
16 AXN 0,66%
17 Discovery 0,65%
18 Nickelodeon 0,61%
19 Cartoon Network 0,60%
20 Kino Polska 0,59%
  Inne 22,02%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 20.11.2012 20:40:57 7 260 20,32%
2 FAKTY TVN 25.11.2012 18:59:51 5 535 15,50%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 21.11.2012 20:43:33 5 513 15,43%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 22.11.2012 20:30:54 5 102 14,28%
5 MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN 25.11.2012 19:59:48 4 689 13,13%
6 TELEEXPRESS TVP1 20.11.2012 17:00:09 4 584 12,83%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 19.11.2012 20:06:13 4 499 12,60%
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 24.11.2012 20:00:22 4 430 12,40%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 25.11.2012 19:58:18 4 293 12,02%
10 WIADOMOŚCI TVP1 20.11.2012 19:30:06 4 224 11,82%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(29.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.