Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 26, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tematyka smoleńska dominuje w pierwszym numerze pisma "W sieci"

Fragment okładki pierwszego numeru "W Sieci"

W nakładzie 150 tys. egz. ukazał się pierwszy numer dwutygodnika "W sieci". Jest w nim wywiad z Martą Kaczyńską o wybuchach w tupolewie, tekst Cezarego Gmyza i "ranking smoleńskich wrzutek dziennikarskich".

"W sieci" zamieszcza materiały, które były wcześniej publikowane w Internecie, ale nie tylko. Głównym tekstem pierwszego numeru jest wywiad Jacka Karnowskiego z Martą Kaczyńską zrobiony specjalnie dla pisma. Córka prezydenta Lecha Kaczyńskiego, który zginął w katastrofie lotniczej pod Smoleńskiem, mówi: „Cała wiedza, jaką mamy, prowadzi do logicznego wniosku, że pasażerów tupolewa po prostu zabito, że doszło do dwóch wybuchów i to spowodowało tragedię”.
W numerze jest też tekst Jerzego Jachowicza o "medialnej manipulacji", której celem było uderzenie w dobre imię Marty Kaczyńskiej, a pośrednio w jej ojca. W innym tekście zwolniony z "Rzeczpospolitej" Cezary Gmyz odnosi się do zarzutów, stawianych mu w związku z jego publikacją „Trotyl na wraku tupolewa”. Marek Pyza przygotował "ranking smoleńskich wrzutek dziennikarskich".
Specjalnie dla pisma komentarze napisali: Jadwiga Staniszkis, Piotr Zaremba, Małgorzata Kożuchowska. Felietonistami są: Dorota Łosiewicz (“Polityczny MiszMasz”) i Łukasz Warzecha (“Wycinki Warzechy”).
Dwutygodnik ma 56 stron, kosztuje 2,90 zł. Redaktorem naczelnym jest Jacek Karnowski, a wydawcą spółka Fratria, w której zarządzie zasiada Michał Karnowski. Jej prezesem jest Tomasz Przybek, wiceprezes spółki Apella (dawniej SKOK Media). Debiutowi dwutygodnika towarzyszy kampania informacyjno-promocyjna przygotowana właśnie przez spółkę Apella.  Pismo reklamowane jest w telewizji, radiu, Internecie i na billboardach. (GK, PR)

(26.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.