TVP tradycyjnie w Wigilię wyemituje reklamy tylko w celu charytatywnym
W Wigilię Telewizja Polska po raz 20. przeprowadzi charytatywną akcję ”Reklama dzieciom”. Polsat na leczenie dzieci będzie zbierał pieniądze w mikołajki.
Tradycyjnie 24 grudnia anteny telewizji publicznej nie będą emitować reklam – oprócz jednego bloku przed głównym wydaniem ”Wiadomości”. 30-sekundowy spot kosztuje 125 tys. zł netto - tyle samo co rok i dwa lata temu.
W ciągu 19 lat prowadzenia tej akcji charytatywnej TVP zebrała przeszło 20 mln zł, które trafiły do ponad tysiąca placówek pomagających dzieciom.
Podobną akcję – mikołajkowy blok reklamowy 6 grudnia – organizuje Polsat. Tam kwota przeznaczana na cel charytatywny zależy od oglądalności bloku reklamowego o 18.45, przed "Wydarzeniami". W ub.r. zebrano 2 mln zł, które przeznaczono na leczenie i rehabilitację dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat. (RUT)
(23.11.2012)










