Spot polskiej produkcji ma promować idee sprawiedliwego handlu na świecie (wideo)
Spot "Yours & Mine" w ramach kampanii "Miasta Przyjazne dla Sprawiedliwego Handlu" ma wspomagać promocję ruchu fair trade w Polsce i na świecie.
Spot powstał we współpracy krakowskiego studia Symetria ze Stowarzyszeniem Sprawiedliwego Handlu, które wraz z Miastem Poznań uczestniczy w międzynarodowym projekcie Aware & Fair. Ma on promować idee sprawiedliwego handlu. Spot nakręcony w Malawi pokazuje różnice między zachodnim światem i stylem życia a biednym krajem południowej Afryki.
Kampania w polskiej i angielskiej wersji językowej prowadzona jest w Internecie (m.in. YouTube, Facebook). Polskie Stowarzyszenie Sprawiedliwego Handlu (PSSH) będzie zabiegać m.in. o jego emisję w TVP. Film ma być też włączony do programu edukacyjnego dla młodzieży szkół średnich.
Właścicielem praw autorskich jest PSSH, dystrybucją zajmuje się studio filmowe Star&ring (Symetria). (DR)
(19.11.2012)










