Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 18, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tiger jest tylko jeden" Partner of Promotion to kampania PR dziesięciolecia

Zwycięzcy Konkursu Złote Spinacze 2012 (Fot. Michał Gmitruk, www.gmitruk.com)

Po raz dziesiąty nagrodzono najlepsze kampanie public relations w Konkursie Złote Spinacze.

W tym roku do konkursu zgłoszono 89 projektów, z których jury wybrało najlepsze w 16 głównych kategoriach, dwóch specjalnych i 10 sektorowych.
Zwycięzcy Konkursu Złote Spinacze 2012 w głównych kategoriach:
PR Korporacyjny: Centrum Prasowe SWPS – Biuro Prasowe (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej);
PR Produktu: „Suche noce. Śpijcie spokojnie z DryNites” – Havas PR Warsaw;
Kampania Edukacyjna: "Polka w ciąży" – Headlines Porter Novelli;
Komunikacja Antykryzysowa lub Komunikacja Kryzysowa: "Squat Elba" – On Board Public Relations;
Public Affairs&Lobbying: "Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego" – Publicon;
Kampania społeczna: "Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka!" – Grupa Twórcza QlubXsiążkowy;
Komunikacja wewnętrzna: "Do szczęścia tylko jeden gar. Akademia Warzenia Grupy Żywiec" – Grupa Żywiec SA;
Event Komercyjny: "Poznań Traffic Race" - Dobocom Public Relations;
Event Społeczny: Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR;
Launch nowego produktu, usługi lub firmy: "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki" – Go Culture;
CSR: "Każdy pluszak to historia" – Telma Group Communications;
PR Miejsca, Miasta lub Regionu: "Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu" - Euro Poznań 2012;
Social Media: "Seks to Zdrowie" – fanpage na Facebooku – Polpharma;
Business-to-Business PR: "194 metry bliżej natury" - Advanced Public Relations;
PR Finansowy i Relacje Inwestorskie: "Centrum Medyczne Enel-Med wchodzi na Giełdę Papierów Wartościowych. Uzdrowimy Twoje Finanse" – Havas PR Warsaw;
Sektor publiczny: "Pro100doPrezydencji" – Citybell Consulting.
Zwycięzcy kategorii specjalnych:
Efektywność: Program edukacyjny "Śniadanie Daje Moc" dla koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Koalicja firm: Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytut Matki i Dziecka;
Kreatywność: "Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru" - Havas PR Warsaw.
Zwycięzcy w kategoriach sektorowych:
Technologia, IT, Telekomunikacja: "Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie" – Fundacja All for Planet;
Finanse: "Noble Bank - lider rynku private banking w Polsce" - Rc2 i Noble Bank;
Zdrowie, usługi zdrowotne, wyroby medyczne i leki - "Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego" – Polpharma;
Uroda: "Dove rozpieszcza blogosferę!" –Rc2 i Unilever Polska;
Sektor Spożywczy: Program edukacyjny "Śniadanie daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwo dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka;
Media i Styl Życia: "InStyle i Szaleństwo Zakupów" – faceADDICTED;
Kultura: "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki" – Go Culture;
Sport, Turystyka, Rekreacja: Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej "Nadzieja na Euro” – Monday PR;
Nieruchomości i Budownictwo: "194 metry bliżej natury" - Advanced PR;
Przemysł, Transport, Logistyka: Kampania społeczna "Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations;
Rozstrzygnięto też internetowy plebiscyt na Kampanię PR Dziesięciolecia. Zwyciężył projekt "Tiger jest tylko jeden” agencji Partner of Promotion nagrodzony w 2011 roku Złotym Spinaczem w kategorii Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa. (PR)

(18.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.