Dział: PRASA

Dodano: Listopad 15, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Mediowa Point Group ze stratą po trzech kwartałach

Po trzech kwartałach br. Platforma Mediowa Point Group SA ("Wprost", "Film") odnotowała 10,8 mln zł straty netto - wynika z opublikowanego wczoraj raportu. W ub.r. pierwsze trzy kwartały spółka zamknęła z 2,7 mln zł zysku netto.

Skonsolidowane przychody PMPG z działalności operacyjnej po trzech kwartałach tego roku wyniosły 47,4 mln zł i były o 8,1 proc. mniejsze niż przed rokiem. Strata z działalności operacyjnej wyniosła 4,1 mln zł wobec 2,6 mln zysku przed rokiem. Niższe niż przed rokiem przychody PMPG tłumaczy w oficjalnym komunikacie m.in. osłabieniem koniunktury na rynku reklamowym, w szczególności na rynku reklamy prasowej. Słabsze wyniki są też skutkiem zwiększonych wydatków na marketing i promocję "Wprost", który jest głównymi aktywami PMPG. (JF)

(15.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.