Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 14, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwa programy rozrywkowe TVN na liście hitów

Dane z okresu 05.11.2012 - 11.11.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 15,91%
2 TVP1 13,96%
3 Polsat 13,74%
4 TVP2 12,22%
5 TVP INFO 3,34%
6 TV PULS 3,29%
7 TVN24 3,08%
8 TVN7 3,01%
9 TV4 2,31%
10 Polsat2 1,65%
11 Polsat News 0,81%
12 TVP Seriale 0,69%
13 MiniMini+ 0,69%
14 TVN Style 0,65%
15 Cartoon Network 0,65%
16 AXN 0,64%
17 Kino Polska 0,61%
18 Discovery 0,59%
19 Disney Channel 0,57%
20 Nickelodeon 0,57%
  Inne 21,02%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 5.11.2012 20:42:46 7 053 19,75%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 7.11.2012 20:43:08 5 452 15,26%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 8.11.2012 20:29:59 5 300 14,84%
4 TELEEXPRESS TVP1 11.11.2012 17:00:41 5 068 14,19%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 6.11.2012 20:05:39 4 525 12,67%
6 FAKTY TVN 8.11.2012 19:00:04 4 421 12,37%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 11.11.2012 19:59:50 4 293 12,02%
8 WIADOMOŚCI TVP1 6.11.2012 19:30:04 4 161 11,65%
9 MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN 11.11.2012 20:00:18 3 760 10,52%
10 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 10.11.2012 20:00:02 3 755 10,51%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(14.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.