Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AXN w konkursie stawia na lokalność

W konkursie AXN "Dr House" ma być podany po polsku.

Kanał AXN (Sony Pictures Television Networks) rozpoczął konkurs, by sprawdzić, jak widzowie postrzegają jego lokalność i związek z Polską.

Widzowie kanału mają stworzyć 60-sekundową etiudę filmową lub 8-sekundową animację przedstawiającą bohaterów seriali AXN (np. "Dr House" lub cyklu "CSI") we współczesnych polskich realiach, wykorzystując narodowe symbole, folklor, zabytki czy potrawy. Pula nagród wynosi 40 tys. zł. Konkurs jest prowadzony przy współpracy z serwisem MillionYou.com. (RUT, PR)

(12.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.