Handlowcy Express Media ruszą do klientów z tabletami Samsunga
Handlowcy Express Media (wydawca "Expressu Bydgoskiego" i "Nowości Dziennika Toruńskiego") będą przygotowywać reklamy i sprzedawać je bezpośrednio u klientów. Wykorzystają do tego specjalne aplikacje i urządzenia Samsung Galaxy Tab.
- Chcemy całkowicie odejść od statycznych narzędzi sprzedażowych na rzecz aplikacji mobilnych. Tak aby handlowcy u klienta na tablecie mogli zaprezentować mu reklamę, edytować ją i sprzedawać - mówi Adrian Basa, dyrektor sprzedaży Express Media.
W tym celu do końca roku spółka chce kupić dwie aplikacje od jednej z brytyjskich firm. Pierwsza ma umożliwić handlowcom sprzedaż produktów spółki w czasie rzeczywistym na aktywnej makiecie np. gazety. Ten program już jest testowany przez sprzedawców. Będzie zintegrowany z drugą aplikacją do prezentacji gotowych layoutów reklam i przerabiania ich wedle oczekiwań klienta. Baza aplikacji ma zawierać ok. 60 tys. szablonów reklam.
Z użyciem tabletów handlowcy będą sprzedawać reklamy do gazet, Internetu, czas antenowy i nośniki outdooru. W dziale sprzedaży spółki jest 56 etatów. (RH)
(11.11.2012)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)