Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 08, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody Onetu spadły w trzecim kwartale

Przychody segmentu online Grupy TVN spadły w trzecim kwartale br. o 10 proc. wobec tego okresu ub.r. – do 58 mln zł.

Z tej kwoty 52 mln zł to przychody gotówkowe, a reszta to barter. EBITDA segmentu online wyniosła 19 mln zł (spadek o 10 proc.), w tym gotówkowa – 18 mln zł (spadek o 9 proc.). Większość przychodów online Grupy TVN przypada na Onet.pl, który wygenerował 52 mln zł (spadek o 7 proc.), z czego 46 mln zł ze sprzedaży reklam (spadek o 1 proc.).
W sumie w ciągu dziewięciu miesięcy br. przychody segmentu online Grupy TVN wyniosły 183 mln zł (spadek o 6 proc.). Z tego na Onet.pl przypadło 166 mln zł (spadek o 1 proc.) – w tym 146 mln zł z reklamy (wzrost o 3 proc.).
We wtorek TVN sfinalizował transakcję sprzedaży 75 proc. udziałów Onet.pl spółce Ringier Axel Springer Media. (RUT)

(08.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.