Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 08, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spory wzrost TV Puls

Dane z okresu 29.10.2012 - 04.11.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 15,09%
2 Polsat 13,68%
3 TVP1 13,64%
4 TVP2 12,03%
5 TVP INFO 3,50%
6 TV PULS 3,25%
7 TVN24 2,93%
8 TVN7 2,81%
9 TV4 2,54%
10 Polsat2 1,50%
11 Polsat News 0,96%
12 Polsat Sport 0,95%
13 Kino Polska 0,69%
14 TVP Seriale 0,69%
15 TVN Style 0,68%
16 Cartoon Network 0,67%
17 AXN 0,67%
18 Disney Channel 0,64%
19 Nickelodeon 0,61%
20 Discovery 0,58%
  Inne 21,89%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 30.10.2012 20:43:46 6 783 18,99%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 31.10.2012 20:43:49 5 458 15,28%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 1.11.2012 20:22:58 5 381 15,06%
4 FAKTY TVN 4.11.2012 18:59:49 5 199 14,55%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 1.11.2012 20:00:19 5 133 14,37%
6 WIADOMOŚCI TVP1 1.11.2012 19:30:06 5 034 14,09%
7 TELEEXPRESS TVP1 4.11.2012 17:00:07 4 844 13,56%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 1.11.2012 20:10:00 4 525 12,67%
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 29.10.2012 20:06:06 4 440 12,43%
10 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 3.11.2012 20:00:37 4 170 11,67%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(08.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.