Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Obama wydał na reklamę dwa i pół raza tyle, co Romney

Komitet wyborczy Baracka Obamy na kampanię w mediach wydał do tej pory 266 mln dolarów - czyli dwuipółkrotnie więcej, niż sztab jego kontrkandydata w wyborach prezydenckich Mitta Romneya.

Z danych opublikowanych przez firmę Kantar Media/CMAG wynika, że komitet wyborczy Romneya od początku czerwca do końca października wydał na reklamy 105,4 mln dolarów. Łączna liczba spotów wyborczych wyemitowanych przez amerykańskie telewizje w tym okresie przekroczyła milion, co jest wynikiem o 39 proc. lepszym, niż w 2008 roku. (ATS)

(06.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.