TVN utrzymuje pozycję lidera oglądalności
W październiku br. największy udział w rynku telewizyjnym miał TVN – zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
Udział TVN wyniósł w październiku br. 15,88 proc. (w październiku ub.r. było to 16,76 proc.). Na drugim miejscu znalazł się Polsat z 14,57 proc. (przed rokiem 15,4 proc.). TVP 1 miał 13,7 proc. udziału w rynku (15,51 proc. rok wcześniej), a TVP 2 – 12,51 proc. (12,69 proc.).
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN w październiku br. uzyskał 17,09 proc. udziału w rynku (17,87 proc. w październiku ub.r.). Drugi był Polsat z 16,83 proc. (17,47 proc. przed rokiem), trzecia była Dwójka z 10,58 proc. (11,35 proc.), a czwarta - Jedynka z 10,27 proc. (11,73 proc.)
Dane: Nielsen Audience Measurement. (KOZ)
(05.11.2012)










