Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W USA wyhamowały spadki sprzedaży dzienników

Sprzedaż amerykańskich dzienników spadła w okresie od kwietnia do września br. o 0,2 proc. w porównaniu z tym okresem 2011 roku - wynika z danych opublikowanych przez krajowe ABC.

Amerykańskie dzienniki niedzielne z kolei zanotowały wzrost sprzedaży o 0,6 proc. W okresie od kwietnia do września liderem rynku był dziennik "The Wall Street Journal", którego średnia sprzedaż wyniosła 2,3 mln egz. (wzrost o 9,4 proc.), natomiast wśród wydań niedzielnych pozycję lidera zdobył "The New York Times" (2,1 mln egz., wzrost o 27,7 proc.). Tak duży wzrost sprzedaży obu tytułów wynika głównie z faktu, że ich wydawcy wliczają do oficjalnych danych liczbę osób korzystających z płatnego dostępu do artykułów publikowanych w ich serwisach internetowych - w wypadku "WSJ" liczba ta wynosiła średnio 795 tys., a dla "NYT" - aż 896 tys. każdego dnia. (ATS)

(05.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.