Dział: PRASA

Dodano: Październik 25, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska "Grazia" zadebiutuje 29 listopada

"Grazia" w Wielkiej Brytanii.

Wydawnictwo Bauer rozpoczęło wczoraj prezentację polskiej edycji "Grazii". Magazyn będzie się ukazywał od 29 listopada, jako dwutygodnik.

Polska "Grazia" będzie adresowana do czytelniczek w wieku 20-40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, z dużych i średnich miast. Zostanie wydana w nakładzie 400 tys. egz. Wydawca liczy, że sprzeda 200 tys. egz. Zapowiada, że cena egzemplarzowa kolejnych wydań będzie mieścić się w granicach 0,99 zł - 4,99 zł. - Przypuszczam, że Wydawnictwo Bauer, wprowadzając na rynek wysokonakładowy tytuł segmentu people, zdecyduje się na cenę poniżej dwóch złotych za egzemplarz - mówi Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska (wydawca "Vivy!", "Party" i "Flesza").
Bauer wyda "Grazię" na podstawie licencji wydawnictwa Arnoldo Mondadori Editore. Ukazuje się ona w 20 krajach (nie licząc wydania polskiego). Z zerowego numeru pisma wynika, że polska "Grazia" będzie zbliżona do edycji brytyjskiej. Ma duży format, miękką, lakierowaną okładkę, intensywne kolory, operuje dużymi zdjęciami. Polska "Grazia" będzie podzielona na sekcje: Newsy, Ludzie, Moda, Uroda i Zdrowie, Styl Życia i Na Dodatek... . W sekcji Moda mają być prezentowane rzeczy eleganckie, ale zarazem dostępne dla czytelniczek cenowo. Objętość zerowego numeru magazynu to 122 strony. Jak informuje Ewa Kozłowska, dyrektor biura reklamy wydawnictwa Bauer, cała strona w magazynie kosztuje 83 tys. zł brutto.
- W polskiej "Grazii" będzie można znaleźć newsy, wywiady, pogłębione informacje o gwiazdach, reportaże, raporty na temat tendencji społecznych - mówiła podczas wczorajszej prezentacji Anna Zaleska, redaktor naczelna "Grazii". Kieruje ona redakcją liczącą ponad 20 osób. Zdecydowana większość materiałów ma być przygotowana w Polsce, tylko niektóre materiały będą tłumaczeniami z zagranicznych edycji.
- Minus projektu wprowadzenia polskiej "Grazii" to duża konkurencja na rynku segmentu people - mówi Monika Rychlica, head of non-broadcast media w Initiative Warszawa. - Natomiast dużą jego zaletą są liczne edycje krajowe "Grazii". Tak rozbudowana sieć oznacza wygodną ofertę dla międzynarodowych reklamodawców i możliwość uczestniczenia w eventach najbardziej znanych światowych projektantów mody - komentuje Rychlica.
Wydawnictwo Bauer zapowiada, że wprowadzeniu na rynek nowego tytułu będzie towarzyszyła silna kampania promocyjna w telewizji (TVP, Polsat, TVN, kanały tematyczne z pakietów oferowanych przez At Media), radiu, prasie, Internecie i na nośnikach outdooru. - Bauer w takich przypadkach przygotowuje mocne uderzenie promocyjne i nie odpuszcza, dopóki nie zrealizuje celu sprzedażowego. Spodziewam się, że tak będzie i tym razem - mówi Piotr Zachara, były redaktor naczelny polskiej edycji "In Style". (JF)

(25.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.