Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 09, 2003

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beiersdorf-Lechia SA ma nowego pracownika od badań

Zmieniła się osoba odpowiedzialna za badania rynku i marketingowe w Beiersdorf-Lechia. Katarzyna Górska zastąpiła Magdę Jóźwiak.

Górska wcześniej związana była z Coca-Colą, gdzie zajmowała stanowisko market research managera. Jóźwiak, która w Beiersdorf-Lechia pracowała 10 miesięcy, założyła własną firmę zajmującą się badaniami marketingowymi i doradztwem. (MAZ)

(MAZ, 09.10.2003)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.