Cezary Szymanek naczelnym "Bloomberg Businessweek Polska" w Presspublice

Presspublica rozpoczęła na łamach "Rzeczpospolitej" kampanię promującą wydanie "Bloomberg Businessweek Polska". Wydawca podpisał już umowę z właścicielem licencji pisma, agencją Bloomberg L.P.
Polska edycja "Bloomberg Businessweek" ukaże się ponownie na rynku 22 października br., o czym informuje całostronicowa reklama w dzisiejszej "Rzeczpospolitej". Pod hasłem "Nasze teksty mówią same za siebie" podpisał się Cezary Szymanek, jak redaktor naczelny "BBP". Był on naczelnym tego tytułu od sierpnia br., gdy wydawała go Platforma Mediowa Point Group SA.
Ostatni numer "Bloomberg Businessweek Polska", wydawany przez poprzedniego wydawcę, ukazał się 1 października br. PMPG zrezygnowała z wydawania dwutygodnika, bo okazał się nierentowny. Michał M. Lisiecki, prezes PMPG, namawiał wówczas Grzegorza Hajdarowicza (właściciela Presspubliki) do przejęcia pisma.
Do "BBP" mają pisać dziennikarze "Rzeczpospolitej", "Gazety Giełdy Parkiet" i serwisu internetowego Ekonomia24.pl. (GK)
(18.10.2012)
