Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 18, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP obniżyła ceny reklam przy przeniesionym meczu Polska - Anglia

Większość klientów Telewizji Polskiej nie zrezygnowała z reklamowania się przy przeniesionym z wtorku na środę meczu Polska - Anglia. TVP obniżyła jednak ceny.

Spotkanie eliminacyjne piłkarskich mistrzostw świata, które TVP 1 miał transmitować we wtorek o 21, przeniesiono na środę o godz. 17. – We wtorek bloki reklamowe przy meczu były wypełnione. Ponieważ się nie odbył, zaproponowaliśmy klientom emisję spotów przy transmisji w środę. Pasmo o 17 nie jest już tak atrakcyjne jak to o 21, więc obniżyliśmy ceny reklam – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP.
Skali obniżki telewizja nie ujawnia. Jak informuje rzecznik prasowy TVP Joanna Stempień-Rogalińska, z reklamowania się przy przeniesionym meczu zrezygnował tylko jeden klient: marka piwa. Taka reklama w paśmie przedwieczornym jest bowiem zabroniona. (RUT)

(18.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.