TVP obniżyła ceny reklam przy przeniesionym meczu Polska - Anglia
Większość klientów Telewizji Polskiej nie zrezygnowała z reklamowania się przy przeniesionym z wtorku na środę meczu Polska - Anglia. TVP obniżyła jednak ceny.
Spotkanie eliminacyjne piłkarskich mistrzostw świata, które TVP 1 miał transmitować we wtorek o 21, przeniesiono na środę o godz. 17. – We wtorek bloki reklamowe przy meczu były wypełnione. Ponieważ się nie odbył, zaproponowaliśmy klientom emisję spotów przy transmisji w środę. Pasmo o 17 nie jest już tak atrakcyjne jak to o 21, więc obniżyliśmy ceny reklam – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP.
Skali obniżki telewizja nie ujawnia. Jak informuje rzecznik prasowy TVP Joanna Stempień-Rogalińska, z reklamowania się przy przeniesionym meczu zrezygnował tylko jeden klient: marka piwa. Taka reklama w paśmie przedwieczornym jest bowiem zabroniona. (RUT)
(18.10.2012)










