Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 18, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN zwiększył przewagę nad konkurencją

Dane z okresu 08.10.2012 - 14.10.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,12%
2 Polsat 14,68%
3 TVP1 13,36%
4 TVP2 12,20%
5 TVN24 3,81%
6 TVP INFO 3,29%
7 TVN7 2,72%
8 TV PULS 2,52%
9 TV4 2,21%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat News 0,83%
12 TVP Seriale 0,75%
13 Cartoon Network 0,71%
14 AXN 0,68%
15 TVN Style 0,68%
16 Disney Channel 0,68%
17 MiniMini+ [MiniMini] 0,65%
18 Kino Polska 0,58%
19 Polsat Sport 0,58%
20 Nickelodeon 0,58%
  Inne 20,94%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 8.10.2012 20:42:44 7 206 20,17%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 10.10.2012 20:44:09 5 241 14,67%
3 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 8.10.2012 20:06:20 4 730 13,24%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 11.10.2012 20:30:32 4 729 13,24%
5 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 13.10.2012 19:59:54 4 570 12,79%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 10.10.2012 20:00:55 4 516 12,64%
7 WIADOMOŚCI TVP1 10.10.2012 19:30:09 4 479 12,54%
8 FAKTY TVN 10.10.2012 18:59:52 4 373 12,24%
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 12.10.2012 20:06:07 3 750 10,50%
10 KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 8.10.2012 21:37:20 3 591 10,05%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(18.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.