Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 15, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Presspublica nie ma umowy na licencję "Bloomberg Businessweek"

Polska edycja dwutygodnika ekonomicznego "Bloomberg Businessweek" ma się pojawić na rynku ponownie 22 października br. Grzegorz Hajdarowicz, prezes Presspubliki, prowadzi zaawansowane rozmowy na temat współpracy z właścicielem licencji pisma, agencją Bloomberg L.P.

"Prowadzimy w tej sprawie rozmowy, współpraca musi opierać się na korzystnej dla obu stron umowie, a takiej nie da się podpisać impulsowo. Myślę, że w tym tygodniu umowa zostanie podpisana i że 22 października tytuł znajdzie się w kioskach” - napisał wczoraj wieczorem w komunikacie Grzegorz Hajdarowicz.
Mimo braku umowy licencyjnej na wydawanie dwutygodnika Presspublica (wydawca m.in. "Rzeczpospolitej" i "Parkietu Gazety Giełdy") już sprzedaje w nim powierzchnię reklamową. Ponieważ tytuł nie trafi dziś do kiosków, jego dwutygodniowy cykl wydawniczy zostanie przerwany.
Ostatni numer "Bloomberg Businessweek Polska", wydawany przez poprzedniego wydawcę - Platformę Mediową Point Group, ukazał się 1 października br. PMPG zrezygnowała z wydawania dwutygodnika, bo okazał się nierentowny. Michał M. Lisiecki, prezes PMPG, namawiał wówczas Hajdarowicza do przejęcia pisma.
W siedzibie Presspubliki – jak mówią jej pracownicy - stoją już biurka przygotowane dla redakcji "Bloomberga". Nie wiadomo jednak, kto zostanie redaktorem naczelnym. Cezary Szymanek, poprzedni naczelny "Bloomberg Businessweek Polska", stanowczo zaprzecza, by miał kierować tym tytułem. Prawdopodobnie pismo będą tworzyć dziennikarze Presspubliki, choć mówi się też o przyjęciu kilku osób z zewnątrz.
– Presspublica jest najbardziej prawdopodobnym nabywcą licencji Bloomberga. Może wykorzystać synergię między tym pismem a stronami gospodarczymi i stronami "Parkietu". Może też promować magazyn na stronach swoich tytułów – mówi wydawca jednego z tygodników, który prosi o niepodawanie nazwiska. (MW)

(15.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.