"Magdę M." w TVN-ie oglądało prawie 3 mln widzów

Pierwszą serię (15 odcinków) serialu "Magda M.", emitowaną w TVN-ie, oglądało w ogólnej grupie średnio 2,89 mln widzów. To mniej niż programy pokazywane w tym czasie w TVP 1 i TVP 2, ale w komercyjnej grupie docelowej serial przyciągał najwięcej widzów spośród głównych stacji ogólnopolskich.
”Magda M.” nadawana była we wtorki o 21.30. Serial oglądało średnio 2,89 mln widzów (8,1 proc. oglądalności i 21,6 proc. udziału w rynku). Pod koniec emisji oglądalność filmu wzrosła - ostatnie pięć odcinków oglądało powyżej 3 mln widzów (żaden z pierwszych dziesięciu nie przekroczył tego progu). Serial zakończył się w ostatni wtorek, ale TVN już zapowiedział kontynuację – kolejne odcinki będą na antenie wiosną 2006 roku. Inne stacje w paśmie nadawania ”Magdy M.” oglądało: TVP 2 – średnio 3,04 mln widzów (8,5 proc. oglądalności i 22,6 proc. udziału w rynku), TVP 1 – średnio 2,96 mln widzów (8,3 proc. oglądalności i 22,1 proc. udziału w rynku), Polsat – średnio 2,2 mln widzów (6,1 proc. oglądalności i 16,4 proc. udziału w rynku). W komercyjnej (rozliczeniowej) grupie docelowej - osób w wieku 16-49 lat, serial przyciągał najwięcej widzów spośród czterech stacji ogólnopolskich: średnio 1,7 mln widzów (średnio 9,1 proc. oglądalności i 25,5 proc. udziału w rynku). Pozostałe stacje oglądało w tej grupie: TVP 1 – średnio 1,4 mln widzów (7,4 proc. oglądalności i 20,7 proc. udziału w rynku), Polsat – średnio 1,3 mln widzów (6,8 proc. oglądalności i 19,2 proc. udziału w rynku) i TVP 2 – średnio 1,2 mln widzów (6,4 proc. oglądalności i 17,8 proc. udziału w rynku). Rok temu pasmo obecnej emisji ”Magdy M.” oglądało średnio 2 mln widzów, czyli o prawie 900 tys. widzów mniej niż obecnie. Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research.(MS, 16.12.2005)
