Presspublica już oferuje reklamy w "Bloomberg Businessweek Polska"
Presspublica oferuje zakup reklam w "Bloomberg Businessweek Polska" - wynika z ustaleń "Presserwisu". To oznacza, że najprawdopodobniej spółka Grzegorza Hajdarowicza przejęła ten tytuł.
O tym, że Presspublica przedstawia klientom ofertę reklamową dotyczącą sprzedaży powierzchni w "BBP", dowiedzieliśmy się z kilku niezależnych od siebie źródeł. Presspublica (wydawca m.in. "Rzeczpospolitej" i "Parkietu Gazety Giełdy") nie udziela na ten temat oficjalnych informacji. Jednak wszystko wskazuje na to, że przejmuje tytuł, z którego zrezygnował poprzedni wydawca - spółka Point Group Business Unit, należąca do Platformy Mediowej Point Group SA.
- Wszystko stanie się jasne 15 października - mówi jeden z pracowników Presspubliki. Właśnie tego dnia powinien ukazać się kolejny numer "BBP", bo magazyn był dwutygodnikiem, a ostatni wydany przez Point Group Business Unit ukazał się 1 października. - Presspublica może tego dnia wydać pismo, a jeśli nie zdąży - ogłosić przejęcie tytułu - dodaje nasz rozmówca.
Centrala Bloomberga w odpowiedzi na pytania "Presserwisu" wyraziła nadzieję, że znajdzie w Polsce wydawcę, który będzie kontynuował projekt, ale nie komentuje doniesień o tym, że wydawcą tym będzie Presspublica. (JF)
(11.10.2012)
