Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 08, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polkomtel zmienia agencję reklamową, Mumio zniknie ze spotów Plusa

Agencja reklamowa Change Communications z grupy Change Integrated wygrała trwający od marca br. przetarg na obsługę reklamową ATL marki Plus (Polkomtel). Znikną reklamy z udziałem kabaretu Mumio.

Jak informuje Polkomtel, zaprezentowana przez agencję Change Communications "strategia i ogólna koncepcja kreatywna w największym stopniu odpowiadały oczekiwaniom co do nowego sposobu komunikacji marki Plus". Pierwszą kampanią zrealizowaną w nowym formacie kreatywnym będzie kampania promująca ofertę świąteczną.
Change i Polkomtel podpiszą bezterminową umowę o współpracy. Agencja będzie pracować dla trzech linii biznesowych Plusa: oferty abonamentowej, mix oraz oferty dla małych i średnich firm. Obsługa szybkiego Internetu LTE i usług pre-paid pozostanie w rękach Agencji 303 należącej do grupy Young & Rubicam Brands.
Rozstrzygnięcie przetargu powoduje, że z telewizji znikną spoty z udziałem kabaretu Mumio, których autorem była agencja PZL - dotychczas obsługująca Plusa. Dotarła ona do finału przetargu, ale przegrała z Change i Polkomtel kończy z nią współpracę. Format z Mumio po raz pierwszy pojawił się w reklamach Plusa w 2005 roku.


Z nieoficjalnych informacji wynika, że Change ma obsługiwać Plusa za kwotę nawet kilkadziesiąt procent mniejszą od wynegocjowanej wcześniej w przetargu przez PZL. Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu, nie potwierdza tych informacji. - To nieprawda. Generalnie obniżyliśmy mocno koszty w tym roku, agencje zarobią na nas mniej niż w 2011 roku, ale przetarg nie był kosztowy, tylko strategiczno-kreatywny i stał na bardzo wysokim poziomie - zapewnia Michalska. Zaznacza, że operator Plusa zmienił sposób wynagradzania agencji reklamowych, ale nie podaje szczegółów.
W 2011 roku Polkomtel wydał na reklamę w mediach (telewizja, radio, prasa, kina, outdoor) 517,7 mln zł, o 26,2 proc. mniej niż w 2010 roku (dane cennikowe: Kantar Media). (TW)

(08.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.