Krzysztof Czulec digital business managerem w Egmont Polska
W wydawnictwie Egmont Polska utworzono nowe stanowisko digital business managera. Objął je Krzysztof Czulec, dotychczasowy dyrektor wydawniczy.
Jako digital business manager Czulec odpowiada za przygotowanie aplikacji m.in. na tablety, za projekty cyfrowe, e-commerce i płatne serwisy internetowe wydawnictwa. W Egmoncie podlega mu region Europy Środkowej i Wschodniej (bez Rosji i Turcji, ponieważ tam funkcjonują oddziały wydawnictwa).
Ostatnio, od wiosny ub.r., Krzysztof Czulec (związany z wydawnictwem od 2002 roku) był w Egmont Polska dyrektorem wydawniczym m.in. kategorii czasopism 7-11, a równocześnie odpowiadał za media cyfrowe. Tytuły, które mu podlegały, teraz znalazły się pod opieką menedżerów działów preschool i juvenile. (BG)
(07.10.2012)