Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy American Express przez lata wprowadzały w błąd klientów

Firma American Express musi zapłacić wielomilionową karę za stosowanie reklam wprowadzających klientów w błąd.

Decyzją amerykańskiej agencji federalnej Consumer Financial Protection Bureau operator popularnych kart kredytowych musi zapłacić 27,5 mln dol. grzywny oraz ok. 85 mln dol. odszkodowania za to, że w latach 2003-2012 w kampaniach reklamujących promocyjną ofertę wprowadzał klientów w błąd, nie informując o wszystkich warunkach promocji. Szacuje się, że stosowanie niedozwolonych praktyk dotyczy ok. 250 tys. klientów American Express. Firma poinformowała, że nie będzie się odwoływać od decyzji regulatora oraz podała, że jej reklamy zostały już zmienione zgodnie z zaleceniami urzędników. (LL)

(04.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.