Reklamy American Express przez lata wprowadzały w błąd klientów
04.10.2012, 08:34
Firma American Express musi zapłacić wielomilionową karę za stosowanie reklam wprowadzających klientów w błąd.
Decyzją amerykańskiej agencji federalnej Consumer Financial Protection Bureau operator popularnych kart kredytowych musi zapłacić 27,5 mln dol. grzywny oraz ok. 85 mln dol. odszkodowania za to, że w latach 2003-2012 w kampaniach reklamujących promocyjną ofertę wprowadzał klientów w błąd, nie informując o wszystkich warunkach promocji. Szacuje się, że stosowanie niedozwolonych praktyk dotyczy ok. 250 tys. klientów American Express. Firma poinformowała, że nie będzie się odwoływać od decyzji regulatora oraz podała, że jej reklamy zostały już zmienione zgodnie z zaleceniami urzędników. (LL)
(04.10.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
