Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN ciągle liderem

Dane z okresu 24.09.2012 - 30.09.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,01%
2 Polsat 14,71%
3 TVP1 14,09%
4 TVP2 12,21%
5 TVP INFO 3,71%
6 TVN24 3,34%
7 TVN7 2,58%
8 TV4 2,48%
9 TV PULS 2,07%
10 Polsat2 1,49%
11 Polsat News 0,93%
12 TVN Style 0,74%
13 Cartoon Network 0,72%
14 TVP Seriale 0,71%
15 AXN 0,68%
16 Kino Polska 0,64%
17 MiniMini+ [MiniMini] 0,61%
18 Disney Channel 0,60%
19 Disney XD 0,57%
20 Eurosport 0,55%
  Inne 20,56%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 24.09.2012 20:41:11 7 375 20,65%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 26.09.2012 20:42:33 5 730 16,04%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 27.09.2012 20:30:22 4 928 13,80%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 24.09.2012 20:06:00 4 634 12,97%
5 WIADOMOŚCI TVP1 30.09.2012 19:30:06 4 379 12,26%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 30.09.2012 19:59:05 4 368 12,23%
7 FAKTY TVN 30.09.2012 19:00:04 4 316 12,08%
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 29.09.2012 20:00:02 4 222 11,82%
9 TELEEXPRESS TVP1 30.09.2012 17:00:11 3 757 10,52%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 30.09.2012 20:11:37 3 686 10,32%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(04.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.