Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZenithOptimedia aktualizuje prognozę dla rynku reklamy

Dom mediowy ZenithOptimedia już po raz drugi w tym roku obniżył prognozę wzrostu wartości globalnego rynku reklamowego.

Według zaktualizowanej prognozy globalne wydatki na reklamę wyniosą w br. 501,5 mld dol., o 3,8 proc. więcej niż w ub.r. Poprzednia, opublikowana w czerwcu prognoza zakładała wzrost o 4,3 proc., a pierwotna, sporządzona w marcu br., o 4,8 proc. Korekta prognozy spowodowana jest gorszą, niż przewidywano, kondycją państw strefy euro, gdzie wartość rynku skurczy się w br. o 3,1 proc. Wszystkie pozostałe rynki mają zanotować wzrost, z czego największy (o 6,7 proc.) region Azja-Pacyfik. (ATS)

(02.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.