ZenithOptimedia aktualizuje prognozę dla rynku reklamy
02.10.2012, 10:47
Dom mediowy ZenithOptimedia już po raz drugi w tym roku obniżył prognozę wzrostu wartości globalnego rynku reklamowego.
Według zaktualizowanej prognozy globalne wydatki na reklamę wyniosą w br. 501,5 mld dol., o 3,8 proc. więcej niż w ub.r. Poprzednia, opublikowana w czerwcu prognoza zakładała wzrost o 4,3 proc., a pierwotna, sporządzona w marcu br., o 4,8 proc. Korekta prognozy spowodowana jest gorszą, niż przewidywano, kondycją państw strefy euro, gdzie wartość rynku skurczy się w br. o 3,1 proc. Wszystkie pozostałe rynki mają zanotować wzrost, z czego największy (o 6,7 proc.) region Azja-Pacyfik. (ATS)
(02.10.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
