Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN najmocniejszą marką w polskiej prasie

Karol Smoląg, rzecznik prasowy TVN. Marka TVN wygrała w podsumowaniu za ostatni rok i za pięciolecie (fot. Piotr Król)

TVN, Polsat, Mercedes, Renault i PKO Bank Polski to marki, o których w minionych pięciu latach pisano w prasie najczęściej i najlepiej – wynika z podsumowania pięciu edycji badania Top Marka, realizowanego przez miesięcznik "Press” i Press-Service Monitoring Mediów.

Tytuł Marki Marek przyznano TVN. Kolejne miejsca najlepszych wizerunkowo brandów w okresie od lipca 2007 do czerwca 2012 należą do marek: Polsat, Mercedes, Renault, PKO BP, Ford, TVP 2, VW, Fiat i TVP 1. Marki te zebrały najwięcej punktów za liczbę materiałów prasowych, w których je wymieniono (w okresie od 1 lipca 2007 do 30 czerwca 2012 roku), ich zasięg (liczbę potencjalnych czytelników) oraz wydźwięk.
TVN oraz PKO Bank Polski to również dwa z pięciu brandów, które w każdej edycji badania zajmowały pierwsze miejsce w rankingu najczęściej i najlepiej opisywanych marek w swojej branży (telewizja, banki). Pozostałe to: Plus (telekomunikacja), Tesco (sieci handlowe) i RMF FM (radio). Zobacz fotorelację z wręczenia nagród.
Podsumowanie pięciu edycji Top Marki ukaże się wraz z wynikami najnowszej edycji, czyli prezentacją najczęściej i najlepiej opisywanych w prasie brandów z 12 branż, w bezpłatnym dodatku do październikowego wydania „Press”.
Top Marka to badanie, którego celem jest wyłonienie najczęściej opisywanych w prasie branż (obecnie 12, w pierwszych dwóch edycjach – dziesięciu), w każdej z nich – pięciu najczęściej przywoływanych brandów, a następnie analiza ich wizerunku i wskazanie tych, które opisywane są najlepiej. Co roku analiza ta obejmuje blisko 300 tys. materiałów z ok. 1 tys. tytułów prasowych.
W raporcie "Top Marka 2012", który jest analizą tekstów, jakie ukazały się w ciągu 12 miesięcy - od 1 lipca 2011 do 30 czerwca br. w poszczególnych kategoriach wygrały: Volkswagen (motoryzacja), TVN (telewizja), PGE (branża energetyczna), PKO Bank Polski (banki), Tesco (sieci handlowe), RMF (radio), Plus (telekomunikacja), iPhone (telefony GSM), PZU (ubezpieczenia), Asus (IT), L’oreal (kosmetyki), Red Bull (branża spożywcza). (AO, GK)

(28.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.