Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 27, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Seriale i talent show najchętniej oglądane w TV

Dane z okresu 17.09.2012 - 23.09.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,04%
2 Polsat 14,67%
3 TVP1 13,85%
4 TVP2 12,18%
5 TVP INFO 3,55%
6 TVN24 2,79%
7 TV4 2,62%
8 TVN7 2,60%
9 TV PULS 2,23%
10 Polsat2 1,48%
11 Polsat News 0,85%
12 AXN 0,72%
13 Disney Channel 0,72%
14 MiniMini+ [MiniMini] 0,71%
15 TVP Seriale 0,70%
16 Cartoon Network 0,69%
17 TVN Style 0,67%
18 Disney XD 0,66%
19 Kino Polska 0,61%
20 Polsat Sport 0,60%
  Inne 21,06%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 17.09.2012 20:41:54 7 345 20,56%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 19.09.2012 20:41:24 5 631 15,76%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20.09.2012 20:25:04 5 035 14,10%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 23.09.2012 19:57:58 4 736 13,26%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 18.09.2012 20:06:15 4 400 12,32%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 23.09.2012 20:08:27 4 370 12,23%
7 WIADOMOŚCI TVP1 23.09.2012 19:30:06 4 307 12,06%
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 22.09.2012 19:59:43 4 182 11,71%
9 FAKTY TVN 19.09.2012 19:00:02 4 086 11,44%
10 MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 23.09.2012 20:04:11 3 940 11,03%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(27.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.