Kostrzewa PR poszerza zakres usług i zmienia identyfikację wizualną

Nowe logo agencji (fot. mat. prasowe)
Agencja Kostrzewa PR stworzyła dział zajmujący się identyfikacją wizualną i wprowadza kompleksową ofertę implementacji marek zagranicznych na polski rynek.
W agencji powstał dział Kostrzewa ID, który zajmować się ma realizacją projektów z obszaru identyfikacji wizualnej. Dyrektorem kreatywnym i jednoczesnym szefem działu został Piotr Szuszkiewicz, współpracujący z agencją od dwóch lat. Pierwszym projektem zrealizowanym przez dział była zmiana własnej identyfikacji wizualnej agencji.
W zakres poszerzonej oferty agencji dla klientów zagranicznych chcących wejść na polski rynek ze swoimi markami wchodzą: consulting, wsparcie w poszukiwaniu lokalizacji, promocja, marketing i kontakt z mediami. Aktualnie agencja pracuje nad wprowadzeniem na polski rynek jednej z sieci włoskich barów bistro oraz linii produktów FMCG. Agencja nie podaje szczegółów. (DR, PR)
(25.09.2012)
