Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 24, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Eska i Złote Przeboje poprawiły wyniki

Tylko dwie sieci radiowe – Radio Eska i Złote Przeboje – zanotowały wzrost słuchalności – wynika z najnowszej fali badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown SMG/KRC.

W fali czerwiec–sierpień br. liderem słuchalności wśród sieci pozostaje Radio Eska (39 stacji), którego udział w czasie słuchania zwiększył się w porównaniu z tym okresem ub.r. z 7,5 proc. do 7,8 proc. Słuchalność poprawiło też Radio Złote Przeboje (20) – z 2,8 proc. do 3,3 proc.
Słabsze wyniki miały: Audytorium 17 (rozgłośnie regionalne Polskiego Radia) – spadek z 6,1 proc. do 5 proc., RMF Maxxx (18) – z 3,2 proc. do 3,1 proc., Radio Plus (21) – z 1 proc. do 0,9 proc., Planeta FM (14) – z 0,9 proc. do 0,8 proc. i Radio Wawa (6) – z 0,9 proc. do 0,8 proc.
Na niezmiennym poziomie utrzymały się udziały: Antyradia (3) – 0,6 proc. i Radia Roxy (7) – 0,2 proc.

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|0%25|1%25|2%25|3%25|4%25|5%25|6%25|7%25|8%25|1:|Eska|Audytorium+17|Z%C5%82ote+Przeboje|RMF+Maxxx|Radio+Plus|Planeta+FM|Radio+Wawa|Antyradio|Radio+Roxy|2:|Dane%3A+badanie+Radio+Track%2C+Millward+Brown+SMG%2FKRC&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9|2,80&chxr=0,0,4000000|1,0.5,9.5&chxs=0,000000,0,0,lt,676767|1,000000,9,0,l,676767|2,000000,9,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=24,0,11&chs=550x376&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,8.5,0,8.5&chd=t:7.5,6.1,2.8,3.2,1,0.9,0.9,0.6,0.2|7.8,5,3.3,3.1,0.9,0.8,0.8,0.6,0.2&chdl=czerwiec+-+sierpie%C5%84+2011|czerwiec+-+sierpie%C5%84+2012&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:9,13,1|N,000000,1,0:9,13,1&chtt=S%C5%82uchalno%C5%9B%C4%87+sieci+radiowych+(w+proc.)&chts=000000,14.5

Wśród rozgłośni ponadregionalnych udział w czasie słuchania zwiększyły: Eska Rock (z 1,7 proc. do 1,9 proc.), RMF Classic (z 0,7 proc. do 0,9 proc.), Chilli Zet (z 0,4 proc. do 0,5 proc.) i Radio PiN (z 0,1 proc. do 0,2 proc.). Mniejszą słuchalność miało Radio Tok FM (spadek z 1,2 proc. do 1,1 proc.). (KOZ)

(24.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.