2,6 mln osób ogląda "Prawo Agaty" w TVN

(Fot. mat. TVN)
Serial "Prawo Agaty" po trzech odcinkach w nowym paśmie gromadzi w TVN średnio 2,6 mln widzów – to ok. 500 tys. mniej, niż miał wiosną w innym paśmie. Serial zwiększył za to udział w rynku.
W jesiennej ramówce TVN emituje "Prawo Agaty" we wtorki o 21.30 (wiosną br. serial debiutował w niedzielnym paśmie o 21). Widownia serialu rośnie z odcinka na odcinek: pierwszy przyciągnął 2,4 mln osób, drugi - 2,7 mln, a trzeci – 2,8 mln.
Po trzech odcinkach "Prawo Agaty" daje stacji średnio 20,5 proc. udziału w rynku. Lepszy wynik w tym czasie (22,4 proc.) osiąga TVP 2. Gorzej od TVN wypadają zaś Polsat (13,8 proc. udziału) i TVP 1 (5,5 proc.).
W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) "Prawo Agaty" jest już liderem, osiągając 20,9 proc. udziału, podczas gdy Dwójka ma 17,9 proc., Polsat - 15,9 proc., a Jedynka – 4,5 proc.
Wiosną br. serial TVN miał 18,3 proc. udziału wśród wszystkich widzów i był dopiero trzeci w swoim paśmie, natomiast w grupie 16-49 z wynikiem 20,4 proc. zajmował drugie miejsce (przy czym wtedy stacja w pierwszym tygodniu emisji pokazała od razu dwa odcinki).
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)
(20.09.2012)
