Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN przed Polsatem i TVP 1

Dane z okresu 10.09.2012 - 16.09.2012
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 15,63%
2 Polsat 14,45%
3 TVP1 14,03%
4 TVP2 12,51%
5 TVP INFO 3,60%
6 TVN24 2,86%
7 TV4 2,74%
8 TVN7 2,62%
9 TV PULS 2,08%
10 Polsat2 1,43%
11 Polsat News 0,83%
12 Disney Channel 0,79%
13 TVN Style 0,75%
14 Cartoon Network 0,75%
15 TVP Seriale 0,71%
16 MiniMini+ [MiniMini] 0,71%
17 AXN 0,64%
18 Kino Polska 0,63%
19 TVP Polonia 0,58%
20 National Geographic 0,56%
  Inne 21,10%










Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 10.09.2012 20:41:08 7 232 20,25%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 12.09.2012 20:41:11 5 628 15,76%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 13.09.2012 20:27:55 5 050 14,14%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 13.09.2012 20:00:14 4 407 12,34%
5 WIADOMOŚCI TVP1 13.09.2012 19:30:06 4 336 12,14%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 10.09.2012 20:06:22 4 323 12,10%
7 FAKTY TVN 12.09.2012 19:00:02 3 940 11,03%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 16.09.2012 20:09:11 3 794 10,62%
9 TELEEXPRESS TVP1 13.09.2012 17:00:06 3 644 10,20%
10 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 15.09.2012 20:00:51 3 512 9,83%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(20.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.