Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "Kasia i Tomek" wróci do telewizji

Kasię i Tomka grali Joanna Brodzik i Paweł Wilczak (Fot. Piotr Król)

Serial "Kasia i Tomek", premierowo emitowany w TVN w latach 2002-2003, ma być kontynuowany.

Firma producencka Studio A (należąca do ATM Grupy), która robiła "Kasię i Tomka" dla TVN, pracuje nad serialem pod roboczym tytułem "Kasia i Tomek – 10 lat później". – Przygotowujemy scenariusz z myślą o emisji serialu w przyszłym roku – mówi Maciej Grzywaczewski, wiceprezes ATM Grupy. Producent nie wie jeszcze, która telewizja pokaże dalsze losy "Kasi i Tomka". – W grę wchodzi nie tylko TVN, lecz również Telewizja Polska i Polsat – stwierdza Grzywaczewski.
– Na razie nic nie wiem o tym projekcie – mówi Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN. - Ten serial to była dobra marka i wspominamy go jak najlepiej – dodaje.
Według danych Nielsen Audience Measurement odcinki pierwszego sezonu "Kasi i Tomka" przyciągały do TVN średnio 2,38 mln widzów, dając stacji 14,7 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 18,5 proc. w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat). Druga edycja miała 1,9 mln widzów i 13,4 proc. udziału (17,4 proc. w grupie 16-49), a trzecia – 2,28 mln i 14 proc. (17,1 proc.).
Kasię i Tomka grali Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Serial – będący adaptacją kanadyjskiej produkcji "Un gars, une fille" – przypominał niedawno kanał Comedy Central, a obecnie emituje go Viacom Blink! (oba należą do Viacom International Media Networks). (RUT)

(12.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.