Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 11, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euro RSCG Sensors popularyzuje w Polsce serwis DaWanda

Agencja Euro RSCG Sensors w wyniku przetargu nawiązała współpracę z internetową platformą do sprzedaży przedmiotów wykonanych ręcznie - DaWanda Polska.

Zawarta umowa ma charakter projektowy. Euro RSCG Sensors jest odpowiedzialna za wprowadzenie DaWanda na polski rynek, w tym za działania media relations, relacje z blogerami oraz organizację i koordynację serii spotkań mediowych prezentujących serwis. (DR, PR)

(11.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.