Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 08, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polska - Mołdawia także w pay-per-view za 20 zł

Kolejny mecz polskich piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Świata 2014 także będzie można obejrzeć tylko w systemie pay-per-view.

Transmisję ze spotkania Polska - Mołdawia, które zostanie rozegrane we Wrocławiu 11 września br. o 20.45, będzie można obejrzeć w systemie pay-per-view Cyfrowego Polsatu i telewizji ipla. Dostęp do wydarzenia na żywo podobnie jak w przypadku pierwszego meczu Czarnogóra – Polska, kosztuje 20 zł, a zamówienia są przyjmowane od wczoraj.
Wtorkowa relacja rozpocznie się o godz. 18.15 studiem meczowym, dostępnym także na antenie Polsatu Sport. Mecz będzie komentował duet: Mateusz Borek i Roman Kołtoń.
Cyfrowy Polsat tłumaczy, że decyzję o zaoferowaniu swoim abonentom dostępu do meczów reprezentacji Polski w usłudze PPV podjął dopiero po tym, jak do publicznej wiadomości została podana informacja, że nie będą one oferowane przez telewizję publiczną. "Jako Grupa, która od lat promuje polski sport i której nadrzędnym celem jest dobro kibiców, nie chcieliśmy w tej trudnej sytuacji zostawić ich bez jakiejkolwiek możliwości obejrzenia meczów. Dlatego jako jedyny operator satelitarny w Polsce podjęliśmy decyzję o zapewnieniu naszym abonentom dostępu do meczów eliminacyjnych do Mundialu w jedynej nam zaproponowanej i prawnie dopuszczalnej formie - usłudze PPV" - napisano w komunikacie spółki. "Zgadzamy się co do zasady z tym, że spotkania naszej reprezentacji powinny być oferowane w kanałach ogólnodostępnych, jednak podejmując naszą decyzję w tych wyjątkowych i niecodziennych okolicznościach, priorytetowo kierowaliśmy się chęcią zapewnienia naszym abonentom i polskim kibicom dostępu do meczów" - tłumaczy Polsat Cyfrowy. (GK, PR)

 

(08.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.